Garantie en klachten
Bij jojobaolie.nl begrijpen we hoe belangrijk het is om uw bestelling in perfecte staat te ontvangen. Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat uw producten in optimale conditie bij u worden afgeleverd. Mocht er onverhoopt iets misgaan tijdens het transport of mocht u aanspraak willen maken op garantie, dan staan wij voor u klaar.
GarantieWij geven om onze producten en streven ernaar deze in topconditie te leveren. Mocht er iets misgaan, dan kunt u aanspraak maken op garantie. Volgens het Europese recht zijn wij verantwoordelijk voor elk gebrek dat binnen twee jaar na levering aan het licht komt. U kunt tevens aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Ontdekt u een gebrek? Neem dan binnen een redelijke termijn, bij voorkeur binnen twee maanden, contact met ons op via klantenservice@jojobaolie.nl. In sommige gevallen kan een langere periode ook acceptabel zijn. Wij zullen zorgen voor een kosteloze reparatie of vervanging van het product.
Klachten
Heeft u een klacht? We raden u aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar klantenservice@jojobaolie.nl. Indien u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u uw geschil voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl.
Vanaf 15 februari 2016 kunnen consumenten binnen de EU klachten aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie, te vinden op ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om deze via het EU-platform in te dienen.